Reklamační řád

Obchodní podmínkyReklamační řádZásady ochrany osobních údajůReklamační protokolKRALUX® formulář 

Tento Reklamační řád (dále jen „reklamační řád“) upravuje způsob a podmínky reklamace vad zboží zakoupeného spotřebitelem prostřednictvím on-line obchodu KRALUX® od 

naší společnosti:

Primulus Group, s.r.o.,
se sídlem Novoveská 2057/5d, Mariánské Hory, 709 00 Ostrava
IČ: 03884244
DIČ: CZ03884244                                      
zapsaná: v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Ostravě, oddíl C, vložka 61704

Adresa pro doručování:

Primulus Group, s.r.o., 
Novoveská 2057/5d, 709 00 Ostrava, Mariánské Hory
telefonní číslo: +420 592 750 306
kontaktní e-mail: info@kralux.cz

1. Za jaké vady zboží odpovídáme? 

Jako prodávající odpovídáme za to, že vám bylo dodáno to zboží, které jste si objednali, a že zboží při převzetí nemá vady. To znamená, že zboží při převzetí zejména:

  • má vlastnosti, které mezi námi byly ujednány, které popisujeme, nebo které jste mohli očekávat s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy;
  • je v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti;
  • vyhovuje požadavkům právních předpisů;
  • se hodí k účelu, který uvádíme, nebo ke kterému se zakoupené zboží obvykle používá;
  • odpovídá jakosti, která byla mezi námi sjednána, popřípadě jakosti, kterou pro daný typ zboží stanoví platné a účinné právní předpisy; a
  • nemá právní vady, tj. ke zboží nemá majetková práva třetí osoba a zboží je vybaveno dokumenty a doklady potřebnými pro řádné užívání zboží.

Dále odpovídáme za to, že se tyto vady nevyskytnou v záruční době. Nad rámec zákonné záruční doby pro spotřebitele neposkytujeme žádnou záruku za jakost.

Za vadu zboží nelze považovat rozdílnost odstínů barev ve skutečnosti a na elektronických zobrazovacích zařízeních. Pokud zboží neodpovídá vaší představě, máte právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží v souladu s článkem 5 Všeobecných obchodních podmínek.

Pokud se vada zboží projeví v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. 

2. Jaká je záruční doba? 

U nepoužitého spotřebního zboží činí záruční doba dvacet čtyři měsíců od převzetí zboží, není-li na webovém rozhraní nebo v dokumentech přiložených ke zboží stanovena delší záruční doba.

Pokud je na zboží uvedena doba, po kterou lze věc použít, trvá záruční doba do takového data.

3. Jaká práva z vadného plnění máte? 

  • Vaše práva z vadného plnění se řídí občanským zákoníkem, zejména § 2099 až 2117, a také § 2165 až 2174.
  • V souladu s výše uvedenými ustanoveními vám náleží zejména následující práva:

    1. Doplnění toho, co chybí

Pokud vám dodáme zboží v menším množství, než které bylo ujednáno, nebo vám dodáme nekompletní zboží, máte právo na doplnění toho, co chybí.

        2. Sleva z kupní ceny

Pokud při převzetí zboží existovala na zboží vada nebo se vada vyskytla v záruční době, můžete požadovat vždy přiměřenou slevu z kupní ceny.

        3. Výměna zboží

Výměnu zboží můžete požadovat vždy, pokud to není neúměrné k povaze vady a pokud se nejedná pouze o nepodstatné porušení smlouvy.

Požadovat výměnu zboží nemůžete u zboží prodávaného za nižší cenu. Namísto toho můžete požadovat slevu z kupní ceny.

        4. Vrácení peněz (odstoupení od smlouvy)

Vrácení peněz můžete požadovat pouze za předpokladu, že:

  • dodání vadné nebo nekompletní věci z naší strany zakládá podstatné porušení smlouvy; nebo
  • nejsme schopni zboží s vadou, pro kterou nemůžete zboží řádně používat, vyměnit (např. zboží se již nevydává); nebo
  • se na zboží vyskytne větší počet vad (současný výskyt alespoň tří odstranitelných vad, z nichž každá brání řádnému užívání zboží); nebo
  • nedodržíme lhůtu pro vyřízení reklamace/nezjednáme nápravu do 30 dnů od uplatnění reklamace.


Podmínkou pro výměnu zboží nebo vrácení peněz (odstoupení od smlouvy) je, že vrátíte věc v tom stavu, v jakém jste ji obdrželi. Výjimkou jsou případy, kdy:

  • došlo ke změně stavu v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady věci;
  • jste použili věc ještě před objevením vady;
  • jste nezpůsobili nemožnost vrácení věci v nezměněném stavu svým jednáním anebo opomenutím; nebo
  • jste věc prodali ještě před objevením vady, spotřebovali ji, anebo pozměnili věc při obvyklém použití; stalo-li se tak jen zčásti, vrátíte nám, co ještě vrátit můžete, a dáte nám náhradu do výše, v níž jste měli z použití věci prospěch.

4. Kdy nelze práva z vadného plnění uplatnit?

Práva z vadného plnění Vám nenáleží, pokud:

  • jste o vadě před převzetím věci věděli;
  • jste vadu sami způsobili;
  • uplynula záruční doba.

Záruka a nároky z odpovědnosti za vady se dále nevztahují na:

  • opotřebení zboží způsobené jeho užíváním;
  • věci prodávané za nižší cenu – pouze ve vztahu k vadě, pro kterou byla nižší cena sjednána; nebo
  • vady způsobené nesprávným skladováním, nesprávným užíváním zboží nebo nedodržením návodu.

5. Jak postupovat při reklamaci? 

Reklamaci u nás uplatněte bez zbytečného odkladu od zjištění vady. Reklamace přijímáme v našem sídle.

Doporučený postup při reklamaci:

  • pro rychlejší vyřízení nás o reklamaci můžete předem informovat telefonicky, e-mailem či písemně;
  • zároveň je vhodné nás informovat o tom, jaké právo z vadného plnění jste si zvolili, tedy zda máte v souladu s tímto reklamačním řádem zájem o doplnění toho, co chybí, slevu z kupní ceny, výměnu zboží, vrácení peněz, popřípadě další práva v souladu s tímto reklamačním řádem a občanským zákoníkem;
  • reklamované zboží nám doručte spolu s uplatněním reklamace nebo následně (jinak než na dobírku, kterou nepřebíráme) na adresu sídla, přičemž při zasílání doporučujeme zabalit zboží do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení;
  • pro usnadnění postupu je vhodné ke zboží přiložit doklad o zakoupení zboží či daňový doklad - fakturu, byla-li vystavena, nebo jiný dokument prokazující koupi zboží, spolu s popisem vady a návrhem na způsob řešení reklamace.

Nesplnění některého z výše uvedených kroků nebo nepředložení kteréhokoliv z výše uvedených dokumentů nebrání kladnému vyřízení reklamace dle zákonných podmínek.

  • Okamžikem uplatnění reklamace je okamžik, kdy nám byl oznámen výskyt vady a uplatněno právo z odpovědnosti za vady prodané věci.
  • O doručené reklamaci rozhodujeme ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně případného odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se nedohodneme na delší lhůtě.
  • Pokud zvolíte právo, které vám nemůže být z objektivních důvodů přiznáno (zejména u neodstranitelných vad nebo v případě výměny zboží, která není možná), budeme vás neprodleně kontaktovat. V takovém případě můžete zvolit jiné právo v souladu s tímto reklamačním řádem.
  • Při reklamaci vám vydáme písemné potvrzení o tom, kdy jste právo uplatnili, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace požadujete. Dále (po vyřízení reklamace) vám vydáme potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
  • V souladu s občanským zákoníkem máte právo na úhradu účelně vynaložených nákladů při uplatnění reklamace zboží. Vezměte na vědomí, že právo na úhradu těchto nákladů musíte uplatnit do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu.


Tento Reklamační řád je platný a účinný od 1.5.2021.

objednat

  • Balení na měsíc (2 lahvičky)
  • Doprava zdarma
  • Garance spokojenosti nebo vrácení peněz

Jednorázový nákup

KRALUX®

na zkoušku doručení zdarma po celé ČR
649 Kč za celé balení

- ks +

Výhodné měsíční předplatné

KRALUX®
Každý
měsíc ušetříte

80

přímo do schránky kdykoliv zrušíte
569 Kč za celé balení

Určitě máte otázky

Opravdu to funguje?

Ano. KRALUX® obsahuje patentované aktivní látky, které jsou klinicky testovány pro jejich účinky. Ze studií je patrné, že výsledky a účinky mohou být individuální a nejsou stejné pro všechny. Nicméně úspěšnost viditelných výsledků se pohybuje často nad 60-70% při pravidelném užívání alespoň po dobu 3 měsíců. Detailní výsledky studií si můžete pročíst zde.

Kdy uvidím první výsledky?

Sérum KRALUX® opravdu není přípravek, kdy po první aplikaci ihned vidíte výsledek – zázraky na počkání bohužel neumíme, ale umíme jim jít pěkně naproti. Při pravidelném užívání séra 1x/den se dostaví první výsledky po cca 3 měsících užívání, kdy je podpořen růst nových vlasů a zde je již možné zaznamenat účinky produktu.

Jak sérum KRALUX® funguje?

Sérum obsahuje řadu patentovaných aktivních látek, které působí na buňky ve vlasových kořínkách (melanocyty) a ovlivňuji kvalitu, hustotu a také barvu vlasů, či vousů.

KRALUX® obsahuje například patentovanou látku Capixyl™, která svými účinky posiluje vlasovou strukturu, zabraňuje vypadávání vlasů a obnovuje jejich přirozený růstový proces.

Dále obsahuje například patentovanou látku Greyverse™, která svými účinky přímo působí na buňky(melanocyty) ve vlasových koříkách, kde ovlivňuje produkci melaninu a zároveň redukuje oxidativní stres, čímž dokáže nejen zastavit šedivění, ale také postupně navrátit přirozenou barvu vašich vlasů a vousů.

Mezi další zajímavé látky patří Redensyl® pro obnovu hustoty vlasů a podporu růstu nových. Omezuje vypadávání vlasů a zrychluje jejich růst.Až 28 000 nových vlasů během 3 měsíců užívání.

Jak KRALUX® používat?

Sérum KRALUX® se používá 1x denně ideálně večer po sprše, kdy může po celou noc působit. Malé množství séra naneste konečky prstů do vlasů nebo vousů, vmasírujte až na pokožku. Alespoň 1 hodinu od aplikace nesmývejte a nechejte KRALUX® působit. Nejlépe nechejte působit přes celou noc.

Jak dlouho vydrží balení séra KRALUX®?

Balení séra KRALUX® obsahuje 2 lahvičky po 15 ml. Výdrž je velmi individuální. Máme odzkoušeno, že jedno balení při aplikaci 1x denně na kratší vousy a vlasy současně vydrží přibližně na 20 až 30 dní. Výdrž se dále liší v závislosti na délce vlasů, vousů a množství použitého séra na jednu aplikaci.

Jak dlouho vydrží 1 ks balení séra KRALUX®?

Sérum KRALUX® obsahuje 2 lahvičky po 15 ml. Výdrž je velmi individuální. Máme odzkoušeno, že jedno balení při aplikaci 1x denně na krátké vousy a vlasy současně vydrží přibližně na 20 až 30 dní. Výdrž se dále liší v závislosti na délce vlasů, vousů a množství použitého séra na jednu aplikaci.

Jaké látky přesně sérum KRALUX® obsahuje?

Zde naleznete kompletní sekci INGREDIENTS:

AQUA, MENTHA PIPERITA LEAF WATER, ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE, GLYCERIN, BUTYLENE GLYCOL, LECITHIN, PULLULAN, SCLEROTIUM GUM, XANTHAN GUM, PHENOXYETHANOL, POLYSORBATE 20, ACETYL TYROSINE, EPILOBIUM ANGUSTIFOLIUM FLOWER/LEAF/STEM EXTRACT, TOCOPHEROL, CITRIC ACID, ETHYLHEXYLGLYCERIN, CITRUS LIMON PEEL OIL, SODIUM BENZOATE, LAVANDULA ANGUSTIFOLIA OIL, HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL, SODIUM PHYTATE, GLYCINE, LARIX EUROPAEA WOOD EXTRACT, POTASSIUM SORBATE, SODIUM METABISULFITE, LACTIC ACID, PALMITOYL TETRAPEPTIDE-20 AMIDE, DEXTRAN, CAMELLIA SINENSIS LEAF EXTRACT, ZINC CHLORIDE, ACETYL TETRAPEPTIDE-3, TRIFOLIUM PRATENSE EXTRACT, ALCOHOL, D-limonene, Citral, Coumarin, Linalool

Mohlo by vás
zajímat